Programme:
Thursday 16 June
1200-1300
Registration and tapas lunch at USN Campus Drammen, Papirbredden
1300-1315
Welcome
1315-1400
A Theories-in-Use Approach to Building Marketing Theory[1]
Professor Ajay Kohli, Scheller College of Business, Georgia Tech U.
1400-1430
Norske annonsørers utfordringer
Fagdir. Håvard K. Bakken, Annonsørforeningen (ANFO)
1430-1500
Norske publiseringskanaler
Beta – tidsskrift for bedriftsøkonomi
Redaktør Ingeborg Astrid Kleppe, NHH
Øvrige norske publiseringskanaler
Ingunn Elvekrok, HK
1500-1515
Kaffe og frukt
1515-1630
Parallelle sesjoner
1630-1645
Kaffe og frukt
1645-1745
Marketing og bærekraft – identifisering av forretningsmuligheter
Innledere: Lars Jacob Tynes Pedersen (NHH)
Panel: Arne Nygård (HK), Siv Skard (NHH), Cecilie Staude (BI)
1900-1930
Reception at Børsen
1930-
Conference dinner at Børsen
Friday 17 June
0900-0940
Norge i Morgen: Ti mulighetsnæringer for Norge v/McKinsey & Co
Mer informasjon: www.Norgeimorgen.no
0940-1045
Innovasjon og forretningsmodeller (English)
Innleder: Tor Wallin Andreassen (NHH/CSI) (15 min)
Panel: Birgit Solem (USN), Tina Sabi (NHH), Maria Sääksjärvi (BI), Seidali Kurtmollaiev (HK)
1045-1100
Coffee and fruits
1100-1215
Parallell sessions
1215-1230
Plenum: Oppsummering og veien videre
Innleder: Kåre Sandvik (USN)
Panel: Line L Olsen (BI), Ingunn Elvekrok (HK) og Leif Hem (NHH)
1230-1330
Pledge lunch
_________
[1] Based on Valarie A. Zeithaml, Bernard J. Jaworski, Ajay K. Kohli, Kapil R. Tuli, Wolfgang Ulaga, and Gerald Zaltman, 2020. A Theories-in-Use Approach to Building Marketing Theory, Journal of Marketing, 84(1), 32-51.