Blir forbrukerne påvirket av bedriftenes samfunnsansvar?

Populærvitenskapelig foredrag ved Chen Chen, som forsker på organisasjoner som er opptatt av å ta samfunnsansvar.


16 Sep

Praktisk informasjon

  • Dato: 16. september 2019
  • Tid: kl. 12.15 - 12.30
  • Sted: Campus Ringerike, Kafé Alma

«Are consumers’ decisions influenced by Corporate Social Responsibility?»

Velkommen til et spennende og tilgjenglig foredrag ved Chen Chen, som er stipendiat på vårt doktorgradsprogam i markedsføringsledelse.

Hun forsker på organisasjoner som er opptatt av å ta et samfunnsansvar (på engelsk: CSR – Corporate Social Responibility), og om vi forbrukere er opptatte av å velge produkter eller tjenester fra selskaper som har fokus på dette.

Foredraget blir holdt på engelsk.

Dette er ett av tre populærvitenskapelige foredrag mellom 12.15 og 13.00 denne dagen:

Forskere ved campus Ringerike strekker seg for å gjøre forskningen sin tilgjengelig for et bredt publikum. Bli med på en serie kjappe og høyst relevante foredrag. Serien tilbyr to til tre foredrag mandag 16., tirsdag 17., onsdag 18. og fredag 19. september.