Viko virvler videre

Vikoleder Tina Brænden Fet under vikoåpningens ballongslipp

Nå er åtte av elleve elleville vikodager i Bø gjennomført. To hovedarrangement står igjen: Afterski og D.D.E.-konsert.

Tekst og foto: Helle Friis Knutzen

Studentrevy, konsert med Erik og Kriss, frokostrave med sunne smoothier, nattvolleyballturnering, MDG-party og talentkonkurransen Bø faktor er blant arrangementene studentene i Bø har kunne glede seg over de siste dagene.

Viko i Bø går nå inn i de siste dagene og leder for Viko-styret, Tina Brænden Fet, er svært fornøyd:

- Det har vært hektisk, men veldig morsomt! Personlige høydepunkter for meg har vært revyen og Erik og Kriss.

Viko OL, Afterski og D.D.E.

Nå ser Tina fram til en heidundranes avslutningshelg med D.D.E.-kosert på fredag,  Afterski og After Afterski Party på lørdag og en rolig filmettermiddag på søndag.

- DDE-konserten begynner å nærme seg utsolgt, så vi anbefaler å kjøpe billett på forhånd her. DDE kommer på Afterparty etter konserten og det er det nok en del som gleder seg til.

Krafttak mot kreft

Viko i Bø har de siste årene alltid støttet et veldedig tiltak. I år er det Krafttak mot kreft. Målet er å samle inn 5000 kroner. En Norgesglass i døra begynner å fylles med mynt og nettinnsamlingen har også fått en del tilskudd. Tina oppfordrer de studentene som ennå ikke har gitt noe til å gi et beløp tilsvarende det de ville gitt for en øl på Kroa, for eksempel. Alle monner drar.

Her er noen bilder fra Erik og Kriss, talentkonkurransen Bø faktor og Internasjonal dag:

Erik og KrissAmanda og Grace Internasjonal dag - bilde av mylder av folk