Finnes det et studentsamfunn i Vestfold?

Vestfold Studentsamfunn er en frivillig organisasjon på USN som arrangerer sportslige, kulturelle og sosiale aktiviteter for Studentene på Campus Vestfold. Vi holde til i egne lokaler inne på skolen på Campus Vestfold (C1-61).

Styret i Vestfold Studentsamfunn

Studentsamfunnet består av et hovedstyret som holder hjulene i gang, men er avhengig av frivillige til å bidra. På torsdager arrangerer vi studentkro eller quiz på brygga i Tønsberg. Studiestartfestivalen på Campus Vestfold arrangerer vi første uka i studiestarten for å gi studentene en knallstart på det nye året med konserter, standup og mye gøy. I løpet av året arrangerer vi også egen Hemsedaltur, dataLAN og Studentcruise, for å nevne noe. Vi har også et eget kor, Bakkenteigen Studentkor, som øver fast en dag i uken.

Idrett

Idrett er noe studenter setter høyt og vi kan tilby et bredt utvalg av idrettslag, som blant annet fotball, håndball, volleyball, klatring, innebandy og roing. De fleste treningene foregår idrettshallen på Campus Vestfold som har moderne fasiliteter med stor bane og egen klatrevegg.

Medlemsskap

Vestfold studentsamfunn er medlemsbasert og du må være medlem for å delta i våre idrettslag, kor og sosiale grupper. Det koster kr.300,- i skoleåret og 200,- for et halvt år. Som medlem får du mange gode fordeler som gratis eller billigere inngang på våre arrangementer og rabatter på flere av våre arrangementer, samt rabatter på noen utvalgte sportsbutikker, spisesteder m.m. På studentkro og quiz får du som medlem svært gode priser på mat og drikke. Følg med på våre hjemmesider  eller følg oss på facebook for å få med deg alle arrangementer og gode tilbud.

Vi trenger også frivillig hjelp til våre arrangementer. Som frivillig får du egne gode avtaler.

Har du lyst til å starte en sosial gruppe, kom innom for å ta en prat eller send mail til post@studentsamfunnet.no