Muhammad Adeel Riaz

Stipendiat
USN Handelshøyskolen
Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitenskap
Campus Vestfold (D3-107)
Adeel er Ph.D. stipendiat ved Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitenskap, med spesialisering innen digitale plattformer og markedsføring. Adeels forskning fokuserer på måtene digitale plattformer, som sosiale medier og andre nettjenester, lar brukere eller deltakere samhandle med plattformen fra flere perspektiver.

Kompetanse

  • Markedsføringledelse
  • Forbrukeratferd 
  • Kvantitative metoder 
  • Digitalisering
  • Digitale plattformer og brukere

CV

Education 

Master Exchange Program, 2018, BI Norwegian Business School

Master in General Management (MSc), 2016, Hanken Svensk Handelshøgskolen

Bachelor of Business Administration (BBA), 2011, MAJU

Positions

Ph.D. Stipendiat / Universitetslektor (2019 - Present)

International Student Ambassador (2016 - 2017)

Publikasjoner i Cristin