VIDEO: Bli kjent med noen av forskerne ved senteret!

videoikon

I denne videoen kan du bli kjent med noen av forskerne ved senteret, og lære av deres samtale om samvirke og samvirkelæring.

Senter for sikkerhet, krisehåndtering og beredskapsledelse retter seg mot flere sektorer, og representerer ulike fagområder fra Universitet i Sørøst-Norge.

Vi skal bidra til å utvikle økt kunnskap om sårbarhet, forebygging og håndtering av kriser i samfunnet. Da er vi også med på å legge grunnlaget for innovasjon og økt verdiskaping i næringslivet. Universitetets kompetanse innen beredskapsledelse, teknologi og maritim sikkerhet, helseberedskap, pedagogikk, IT-sikkerhet og samvirke mellom nød- og beredskapsaktører er fokusområder i senterets faglige portefølje.

VIDEO: Bli kjent med noen av de sentrale forskerne ved senteret. I denne videoen møter du Jarle Løwe Sørensen, Eric Carlström og Glenn-Egil Torgersen. Lær av deres samtale om samvirke og samvirkelæring.