Organisering av KOLS-prosjektet

Gro Gustavsen

Prosjekteier: Moss kommune v/enhetsleder Gro Gustavsen er prosjekteier.

Lars Eric Roseng

Prosjektledelse: Førsteamanuensis Lars Eric Roseng er prosjektleder og forsker. Han er tilknyttet Fakultet for teknologi, naturvitenskap og maritime fag, Institutt for mikrosystemer.

Torill Lønningsdal

Torill Lønningdal (USN) er prosjektkoordinator, og har ansvar for oppfølging og samhandling med brukerorganisasjoner og kommuner/ helsepersonell.

Annett Arntzen

Brukerundersøkelsen: Professor Annett Arntzen (USN) er ansvarlig for en digital brukerundersøkelse til medlemmer av LHL i Østfold, Vestfold og Buskerud. Det er opprettet en arbeidsgruppe med representanter fra kommunene, USN og LHL.

Are Branstad, bilde

Forsker i brukerundersøkelsen er førsteamanuensis Are Branstad. Are arbeider med datainnsamling, analyse og formidling fra brukerundersøkelsen.

Offentlige partnere:  Horten, Skien og Drammen kommuner, LHL Viken

Forskningspartnere: Sensovann AS og samarbeid med Chongqing Technologi and Buisiness University (CTBU)

Phd- og masterstudenter jobber i prosjektet. Fra august 2022 ble You Lu ansatt som phd i prosjektet

Godkjenning: Prosjektet er godkjent hos REK og NSD

Økonomi og finansiering: Prosjektet har et totalbudsjett på ca 10,7 mil NOK. Oslofjordfondet finansierer 4 mill NOK, USN ca 6 mill, næringslivet 0,2 og kommuner 0,5 mill.

Tidsramme: 1.1. 2019 - 30.04.2023