Because I’m worth it! How Custumer Identity leads to bad behavior

Populærvitenskaplig foredrag ved ved Huy Tran, stipendiat, markedsføringsledelse.


17 Sep

Praktisk informasjon

«Kundene har alltid rett» - har vært mantraet i de fleste næringer, men noen ganger kan en kunde oppføre seg urettmessig dårlig og ødelegge for et selskap eller et produkt. Doktorgradsstipendiat Huy Tran forsker på hvordan selskaper kan være i forkant av situasjoner med «vanskelig forbrukere» og prøve å forhindre dårlig omdømme og misfornøyde kunder. 

Foredraget hans Because I’m worth it! How Custumer Identity leads to bad behavior, er ett av to populærvitenskapelige foredrag mellom 11.45 og 12.30 denne dagen:

Forskere ved campus Ringerike strekker seg for å gjøre forskningen sin tilgjengelig for et bredt publikum. Bli med på en serie kjappe og høyst relevante foredrag. Serien tilbyr to til tre foredrag mandag 16., tirsdag 17., onsdag 18. og fredag 20. september.