Hvorfor de fleste innovasjoner mislykkes

Populærvitenskapelig foredrag ved doktorgradsstipendiat Ajmal Hafeez. Han har forsket på helt nye produkter som vi forbrukere verken kjenner til eller forstår. Han ønsker å finne ut mer om hvordan selskaper kan markedsføre et produkt som er helt nytt.


16 Sep

Praktisk informasjon

  • Dato: 16. september 2019
  • Tid: kl. 12.45 - 13.00
  • Sted: Campus Ringerike, Kafé Alma

Foredraget «Why Most Innovations Fail: How Can Companies Help Consumers Learn About and Adopt Innovations?»  med doktorgradsstipendiat Ajmal Hafeez er ett av tre populærvitenskapelige foredrag mellom 12.15 og 13.00 denne dagen:

Forskere ved campus Ringerike strekker seg for å gjøre forskningen sin tilgjengelig for et bredt publikum. Bli med på en serie kjappe og høyst relevante foredrag. Serien tilbyr to til tre foredrag mandag 16., tirsdag 17., onsdag 18. og fredag 19. september.