Mohammad Ejaz

Førsteamanuensis
USN Handelshøyskolen
Institutt for industriell økonomi, strategi og statsvitenskap
Campus Drammen (6308)
Mohammad Ejaz er førsteamanuensis ved USN Handelshøyskolen, og har en doktorgrad fra BI. Her ved USN underviser han i markedsføringsledelse og samfunnsvitenskapelig metode.

Ansvarsområder

Foreleser i markedsføring (MAR1000D) og samfunnsvitenskapelig metode (SAM2000D)

CV

2017-08 - Førsteamanuensis, HSN

2008-09 - 2013-09 Stipendiat, BI

2006-08 - 2008-02 Mastergrad i European society science and technology (ESST), UIO

2003-08 - 2006-08 Master of Philisophy in Higher Education, UIO

Publikasjoner

2021 Ejaz, Mohammad, and Rómulo Pinheiro. "Innovation in Higher Education: From Contributor to Driver of Internet-Based Service Innovation." Managing Open Service Innovation. 93-115.

2016  Ejaz, Mohammad “Why do some service innovations succeed while others fail? A comparative case study of managing innovation processes of two internet-based aggregation financial services at Finn.no (Penger.no).” BI Handelshøyskolen

2010 Ejaz, Mohammad “Schumpeterian legacy: how innovation and entrepreneurship relate and where they differ.” The International Conference on Innovation and Entrepreneurship in Izmir, Turkey

2005 Ejaz, Mohammad "Internationalization of higher education" Pedagogisk Profil, UIO