Gode innspill fra Kunnandidagen

Bachelorstudentene Lina Oulie og Ida Dybendal Nilsen fikk en nyttig kontakt med Tine Solenby og Økonomiklyngen under Kunnandidagen på høyskolen. Foto: Knut Andreas Ramsrud, Ringerikes Blad.

For studentene Ida Dybendal Nilsen og Lina Oulie ga Kunnandidagen på campus Ringerike mange muligheter.

De to studentene i faget økonomi og ledelse skal levere bacheloroppgaven i mai, og var ute etter å knytte kontakter med næringslivet da korridorene var fylt med næringslivsstands torsdag. Kunnandidagen er også kjent som karrieredagen på campus Ringerike.

– Vi får mye ut av dette, forklarer Ida Dybendal Nilsen til Ringerikes Blad.

Les reportasjen fra Kunnandidagen hos Ringerikes Blad, og se bilder fra campus.