Markedsføring og kundebehandling

Markedsføring og kundebehandling

Er du interessert i å lære mer om hvordan du kan jobbe for å skape ny etterspørsel og beholde fornøyde kunder? Dette kurset i markedsføring og kundebehandling er spesielt rettet mot eiere, ledere og ansatte i små og mellomstore handelsbedrifter.

Studienivå
Kurs uten studiepoeng
Søknadsfrist
19.02.2018
Studiepoeng
0
Oppstart
Vår 2018

Dette lærer du i kurset markedsføring og kundebehandling

Du vil lære om hvordan du kan identifisere målgrupper og hvilke tiltak du kan iverksette for å etablere gode relasjoner med kundene dine. Vi vil gå gjennom temaer som målgruppeutvelgelse, merkebygging, kundens beslutningsatferd samt service og kvalitet. Kurset er lagt opp med fire to-timers samlinger der læringen vil foregå gjennom forelesning, diskusjoner og refleksjoner omkring egen bedrifts utfordringer. 

Temaer:

  • Målgrupper og behov – definer din målgruppe
  • Beslutningsatferd – hvordan påvirke kundens valg
  • Merkevarebygging – hvordan bruke merkebygging for å skape oppmerksomhet og interesse blant kunder
  • Kundemøtet – service og kundebehandling i praksis

Samlinger

Kurset gjennomføres på campus på Notodden på følgende tirsdager våren 2018:

  • 20. mars, 10., 17. og 24. april

Alle dager kl. 0800-1000

Ingen eksamen, deltakerne får kursbevis etter gjennomført kurs.

Pris kr. 4.900,- pr deltaker, som betales ved påmelding.

Studieinformasjon


Samlingsbasert – Notodden

  • Antall semester: 1
  • Kostnader kr. 4.900,- betales ved påmelding

 

Bli student
BLI STUDENT
Vi gir deg kunnskap for fremtiden!
studentbolig
STUDENTBOLIG
Studentsamskipnaden tilbyr boliger på alle våre campus
Våre campus
CAMPUS
Mer informasjon om våre studiesteder
FAQ. Icon.
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Svar på det du lurer på som ny student