Hvor finner jeg e-post fra USN?

Vi sender e-post til deg via adressen som er registrert i våre systemer. Denne kan du endre i Studentweb (krever innlogging).

Som student får du også tilgang til en student-epostadresse. Det kan av og til være krav om at du bruker denne epostadressen for å få studentrabatter på digitale produkter.

Mer informasjon om e-post finner du her.

Digital sikker post

Vi har tatt i bruk digital sikker post. Det er post som inneholder taushetsbelagt informasjon som ikke kan sendes på e-post, som sendes til din digitale postkasse. For studenter vil dette for eksempel dreie seg om svar på søknader om tilrettelegging og vitnemål.

Hvis du ikke har digital postkasse så vil Posten skrive ut dokumentet og sende det som vanlig brev. Du vil da motta svaret en del senere enn om du hadde hatt digital postkasse.