Ansvarsområder
Programkoordinator (fagansvarlig) for Bachelor økonomi og ledelse Drammen i perioden 2018-2022.
Emneansvar for og/eller undervisning i:
- Executive Master of Management i Strategisk ledelse
- Markedskommunikasjon
- Forbrukeradferd og merkebygging
- Opplevelsesøkonomi
- Regional og lokal handel
- Sustainability marketing and circular economy
- Bacheloroppgave og internship (fagseminarer)
Råd og styrer ved USN
- USN valgstyre
- Programutvalg
- Kvalitetsråd
Kompetanse
Undervisning:
- Strategisk ledelse
- Markedskommunikasjon
- Opplevelsesøkonomi
- Lokal- og regional handel (varehandelsledelse)
- Circular economy and sustainable marketing
Veiledningskompetanse:
Veileder bacheloroppgaver, Master of Science oppgaver, og prosjektoppgaver på Executive Master of Management.
Forskningsgruppe:
- Innovation and Entrepreneurship
Emneutvikling:
Utvikling av emner for både bachelor, master of science og master of executive management, samt utvikling av nettbaserte emner.
Studieprogramutvikling:
Utvikling av studiemodell og fordypninger i studieprogrammet Bachelor økonomi og ledelse. Kvalitetssikring av studieprogrammet og tilhørende emner.
CV
Utdannelse
1999 – 2004 Ph.D. Economics and Commerce (Marketing), University of Melbourne, Australia
Ph. D. Thesis (2004): "The Effect of Static and Dynamic Safeguarding Mechanisms on Relationship Behaviours and Performance Outcomes"
1997 – 1999 Master of Marketing Management with Honours, Griffith University, Australia
Master Thesis (1999): "Product and Brand Placements in Movies - Effect on Consumer Memory and Brand Effect"
1987 – 1995 Diplomøkonom, Handelshøyskolen BI (deltidsstudier)