Slik kommer du deg til campus Notodden

Campus Notodden ligger i flotte naturomgivelser med fin utsikt over Notodden og Heddalsvannet.

Buss

Den enkleste måten å komme seg til Notodden på er å ta buss til Kollektivterminalen. Du kan også gå av på holdeplass Nils Bjørnebu, der det er 10 minutters gange ned til campus. På Kollektivterminalen er det timebusser som går opp til universitetet 5 minutter på hver hele time.

Tog

Det går tog til Notodden og endestasjon er Notodden stasjon, rett ved Kollektivstasjonen. Fra Porsgrunn og Skien kan man ta Bratsbergbanen (lokaltog) til Notodden. Togturen tar en time og fra Kollektivstasjonen går det timebusser til universitetet 5 minutter på hver hele time.

Bil og parkering

Når du ankommer Notodden via E134 vil du se en avkjøring til Bolkesjø og universitetet. Følg denne veien til du kommer til en skarp venstresving, der kjører du rett fram og følger skiltene til hovedbygningen og parkeringsplassen.

Parkering kun på oppmerkede plasser. Vi har godt med parkeringsplasser både foran og bak universitetet.

Elbil og lading

Vi har fire ladepunkt plassert på parkering nærmest F-fløyen ved A – bygget.

Sykkel

Campus Notodden har sykkelstativ for parkering både ved hovedinngangen og bakre inngang av campus.

Lærerskoleveien 40
3679 Notodden

Finn fram på campus

keyboard_backspace Slik finner du fram på campus

Parkering på campus Notodden

• Parkering kun på oppmerkede plasser.
  • Vi har godt med parkeringsplasser både foran og bak universitetet.
  • Vi har fire ladepunkt plassert på parkering nærmest F-fløyen ved A – bygg.