Sosialpodden

Bli kjent med noen av de temaene vi underviser i ved utdanningen i vernepleie og barnevern.

En sosial fagpodkast for deg!

Sosialpodden fra institutt for helse-, sosial- og velferdsfag vil gi deg et innblikk i noen av de temaene vi snakker om i vår undervisning, besøk fra foredragsholdere som besøker oss og episoder med og av studentene våre ved blant annet vernepleier- og barnevernspedagogutdanningen.

Du kan lytte på podkasten i Spotify, iTunes eller andre populære apper som kan spille av podkaster!

Har du funnet en podkastepisode som kan egne seg som en del av ditt undervisningsopplegg, ta kontakt med Steinar Vikholt for å se hvordan våre studenter har dette som en integrert del av canvassidene sine der de er kobler opp mot læringsutbytte og videre studier.

Creative Commons Liscense

Sosialpodden er en podkast som blir produsert av institutt for helse-, sosial- og velferdsfag her ved Universitetet i Sørøst-Norge og består av episoder som tar utgangspunkt i de ansattes digitale læringsressurser til undervisning. Sosialpodden er et prosjekt ledet av Steinar Vikholt, med støtte fra USN eDU (enhet for Digitalisering og Utdanningskvalitet).