Slik kommer du deg til campus Vestfold

Campus Vestfold ligger i landlige omgivelser mellom Horten og Åsgårdstrand.

Tog

Ta toget til Tønsberg, med buss til campus Vestfold fra Tønsberg rutebilstasjon, eller til Skoppum med drosje til campus Vestfold.

I skoleåret kan studenter og ansatte reise gratis med shuttlebuss mellom Skoppum stasjon og campus Vestfold. Bussen bruker 10 minutter på reisen og korresponderer med toget.

keyboard_backspace Togbilletter bestilles hos Vy

Buss fra Skoppum stasjon

Buss fra campus Vestfold

Se også www.vkt.no, rute 75 for buss mellom campus og stasjonen.

Buss

Det går busser mellom Horten og Tønsberg flere ganger i timen som stopper ved campus Vestfold (busstoppet heter Bakkenteigen).

02 til Horten - Holmestrand (Tønsberg - Hvasser)
01 til Åsgårdstrand - Horten (Tønsberg - Horten)

Fly

Nærmeste flyplass er Torp i Sandefjord. Herfra kan du ta buss eller tog til Tønsberg og buss videre til campus Vestfold, eller kjøre en drosje direkte til universitetet.

Bil og parkering

Det er ca. 1400 gratis parkeringsplasser på campus. Parkering skjer kun på oppmerkede plasser. Vær klar over at feilparkerte biler kan få parkeringsbot. Er det fullt på parkeringsplassene til USN kan du parkere ved Forskningsparken.

Parkeringsplassen ved biblioteket, er reservert for dem som er med i samkjøringsprosjektet (+el og HC).

Elbil og ladbar hybrid

• Det er egne plasser for elbil; 4 stk ved forskningsparken, 8 stk ved inngang Adalstjern og 8 stk ved hovedinngangen.
  • Det er to plasser foran skolen og to bak skolen til ladbare hybrider. Disse er merket med skilt "Reservert ladbar motorvogn under lading".
  • For å lade på campus kan du bruke APP eller SMS.
  • Last ned appen Current Charge.
  • Ladestasjonene er merket med QR-kode.
  • Følg instruksjonen i appen.

Maks p-tid er 4 timer, bruk skive eller angi ankomsttid i vindu.

Sykkel

Det er god plass til parkering av sykler på campus. Det finnes også et låsbart glasshus for sykkel som kan benyttes etter avtale.

Raveien 215

3184 Borre

Varelevering

keyboard_backspace Varelevering skal skje på baksiden av hovedbygget ved varemottak 2.

Finn fram på campus

keyboard_backspace Slik finner du fram på campus

Parkeringsbestemmelser for campus Vestfold

• Parkering kun tillatt innenfor oppmerkede felt
  • Regulert 24 timer i døgnet
  • Egne el-bil plasser. Inntil 4 timer lading mot betaling.
  • HC plasser kun tillatt med offentlig parkeringstillatelse
  • Kontrollavgift på kr 300/600/900 kan ilegges ved brudd på parkeringsbestemmelsene
  • Eget p-område for samkjøring krever gyldig oblat i vindu. Kontakt Servicetorget for mer informasjon
  • Reserverte plasser krever særskilt p-tillatelse