Her finner du ledige jobber

Gruppebilde med studentambassadører 2021-2022
ÅREST STUDENTAMBASSADØRER: Disse studentene har allerede deltidsjobb som studentambassadører for USN.

Visste du at min.usn har sin egen portal for jobbannonser, med ledige stillinger for studenter?

Titt og ofte får vi henvendelser fra forskjellige virksomheter som ønsker studenter til heltids- eller deltidsstillinger.  I tillegg har USN også behov for studentassistenter, studentambassadører og annen hjelp.

Løsningen ble å opprette en egen portal med ledige stillinger for studenter.

Den finner du på min.usn, og der ligger for øyeblikket drøyt 30 stillingsannonser.

Er du «positiv, motiverende og har et stort engasjement for fysisk aktivitet og folkehelse» kan du for eksempel søke jobb som instruktør til gruppetimer i bedriftsidretten i Buskerud og Vestfold. De trenger instruktører til styrketrening, intervaller, løpekurs, hverdagsyoga og bootkamp.

Her er noen flere eksempler:

• Eiendomsmeglerfullmektig
  • Lærervikarer og lærere
  • Sommervikarer på boavdeling
  • Summer intern
  • Sommerjobb som opptakskonsulent
  • Traineestillinger innen mange bransjer
  • Ekstrahjelp på Sundvollen hotell
  • Miljøterapeut
  • Regnskap (sommerjobb i regnskapsavdeling)

Den meste spesielle stillingsannonsen som ligger ute nå, er kanskje «NATO internship programme 2023 hos Allied Command Transformation i Norfolk, Virginia, USA» med søknadsfrist 30. april.

0 Kommentarer

Du må logge på for å kunne kommentere.