Ansvarsområder
Undervisnings- og forskningsområder:
- Markedsføringsledelse
- Forbrukeratferd
- Salg og salgsledelse
- Prisstrategi
- Destinasjonsutvikling og -ledelse
- Opplevelsesøkonomi
- Markedsføringskanaler
- Nettverk og strategiske allianser
Kompetanse
Mine fagområder er innen markedsføring hvor områder som forbrukeratferd, merkevarebygging, merkestrategi, omdømme, strategi foruten generell markedsføring. Foruten å være aktiv som forsker og publiserer på områder relatert til holdninger, adferd og merkevarer relatert til næringer som varehandel og reiseliv deltar jeg i utredninger, holder foredrag for virkemiddelapparat, næringer og andre institusjoner.
CV
Utdannet Hovedfagskandidat/Lektor med tilleggsfag fra Høgskolen i Buskerud i 1995. Jeg har også en rekke kurs på doktorgradsnivå fra Norges Handelshøgskole og Forskerskolen i regi av NHH, BI og USN. I 1995 ble jeg ansatt ved Høgskolen i Buskerud og har mitt faste virke ved det som er USN nå. Videre har jeg hatt styreverv ved Høgskolen i Buskerud, Høgskolen i Buskerud og Vestfold og fra COOP Østafjells SA og COOP Norge Handel SA.