Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitskap

Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitskap

Studietilbodet til instituttet Tilsette ved instituttet

Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitskap (ØHS) har 60 tilsette, og det er om lag 1 000 studentar på instituttet.

Kjerneoppgåvene våre er undervisning og forsking innanfor økonomi, entreprenørskap, innovasjon, leiing, IT, historie og sosiologi. Vi arbeider forskingsbasert og tverrfagleg i møte mellom dei ulike faga.

Studietilbod

Instituttet tilbyr desse studia ved USN Handelshøgskolen i Vestfold:

Årsstudium

Instituttet tilbyr desse deltidsstudia

Forsking og fagleg utviklingsarbeid

Forskinga i instituttet er fokusert rundt USN Handelshøgskolen sine forskargrupper:

Instituttet er òg delaktig i senter for trygging, krisehandtering og beredskapsleiing.

Instituttet har stor kontaktflate mot offentleg, privat og frivillig sektor, noko som viser seg i praksisnære bachelor- og masteroppgåver for studentane.

Fagmiljøet bidrar med relevant kunnskap og forsking til næringsliv, offentleg verksemd og organisasjonar, og er internasjonalt orientert gjennom mobilitetsprogram for studentar og tilsette og FoU-arbeid.

Oversikt over instituttet sine publiseringar i Cristin.