Institutt for elektro, IT og kybernetikk

Institutt for elektro, IT og kybernetikk held til ved campus Porsgrunn. Her er universitetsmiljøet omgitt av eit rikt næringsliv med spennande karrieremoglegheiter i eit internasjonalt miljø.

Er du interessert i:

• Automatisering?
  • Elkraft?
  • Bærekraftig energi?
  • Digitalisering?
  • Velferdsteknologi?
  • Fornybar energi?
  • Autonomi i prosessindustri?

Da bør du ta kontakt med oss.

Studieprogram

A-veg er for søkarar med generell studiekompetanse + R1/R2 matematikk og fysikk, eventuelt forkurs eller fagskoleutdanning. Y-veg er for søkarar med relevant fagbrev som bakgrunn.

Bachelor i ingeniørfag

Masterstudiar

Forsking

Vi har stor forskingsaktivitet og vil at forskinga vår skal vere relevant og anvendt regionalt, nasjonalt og internasjonalt.

Studentar kan ta del i fleire forskningsprosjekt og resultater frå forskinga blir brukt aktivt inn i undervisinga.

Instituttet har fleire forskingsgrupper:

Her er oversikt over tilsette sine publiseringar i Cristin.

Samarbeidsprosjekt

• Konsortiedeltaker i FME, HydroCen, 2016-2023
  • Delprosjekt 2 i Autostrip, FORREGION, 2018-2023
  • Digital wells for optimal production and drainage, DigiWell, Equinor, 2020-2024