
Institutt for pedagogikk
Med barnet i sentrum har instituttet eit stort fagmiljø innan pedagogikk, spesialpedagogikk og rettleiing. Vi har fokus på kompetanseheving av våre tilsette og jobbar aktivt med forsking og undervisingskvalitet gjennom samarbeid med fagmiljø nasjonalt og internasjonalt.
Våre studium
Institutt for pedagogikk er ein viktig bidragsytar inn i profesjonsutdanningane: grunnskulelærarutdanning, barnehagelærarutdanning og praktisk-pedagogisk utdanning. Vi tilbyr óg masterutdanning i pedagogikk, bachelorutdanning i spesialpedagogikk og rettleiarutdanningar i tillegg til doktorgradsprogrammet i pedagogiske ressursar og læreprosessar.
Forsking ved institutt for pedagogikk
Vi vil vere ein viktig aktør i forskings- og utdanningsfeltet for å bidrege til ein positiv utvikling for barn og unge. Våre satsingsmål spring ut frå eit overordna samfunnsansvar for å utvikle kunnskap om korleis barn og ungdom kan sikrast gode oppvekst- og utdanningsvilkår, kva føresetnadar som må vere til stades for å realisere barnehagen og skulens føremål, og kva verdi profesjonsutdanningene kan ha. Gjennom forskargrupper søker vi å jobbe fagleg og tverrfagleg for å nå desse måla. Fagpersonalet er engasjert i ulike forskargrupper ved institusjonen.
- Barnehageforsking, utvikling og innovasjon
- Bærekraft i utdanning
- Fleirspråklighet, læring og utvikling
- Klasseromforsking
- Kropp – rørsle – meining
- Kvalitative metodar i profesjonell praksis
- Leiing, innovasjon og læring
- Learning and Teaching for Sustainability - LET'S
- Læring, læringsdesign og digitale medier
- Læringsutbytte i politikk og praksis
- Menneskerettar, medborgerskap og mangfald
- Oppvekst og utdanning
- Utdanning for praksisfellesskap
- Velferdsstatens yrker
- Vold, overgrep og sosiale- og emosjonelle vanskar
Ved sidan av dette er våre forskarar del av fleire større nettverk.
Instituttet har ein eigen forskingsstrategi og undervisningsstrategi.